06-83248192 margriet@digi-desk.nl
Selecteer een pagina

Werkwijze

Administratief:

Jij bepaalt wat je zelf wilt doen en wat je aan mij overlaat. Ik werk met e-boekhouden, waarbij we beide online kunnen samenwerken. Aan het eind van de maand krijg je van mij een financieel overzicht met daarin je omzet, je vaste kosten en je variabele uitgaven, zodat je precies weet, hoe je er financieel voor staat.

Online zichtbaarheid:

Wil je online meer zichtbaar zijn? Dan kan ik een website voor of met je maken en onderhouden. Ook kan ik Social Media accounts voor je aanmaken, daarop posten en contact houden met je volgers.

Organisatorische ondersteuning:

Loopt je e-mailbox over, dan kan ik die voor je bijhouden. Belangrijke mails zet ik in mapjes voor je klaar, naar de rest hoef je niet meer om te kijken. Ik kan je helpen bij je planning, naar wat wellicht efficiënter kan en ik kan je helpen bij je klantcontacten of bij het organiseren van een lunch of borrel voor klanten of werknemers.

Wat kost het:

Natuurlijk wil je als ondernemer weten wat iets kost. Mijn uurtarief is 50,- ex btw. Doordat ik niet in loondienst ben, betaal je niet voor mijn ziektekostenverzekering, vakantiegeld, pensioenpremie etc. Daarnaast ben ik flexibel inzetbaar, dus je zit niet met vaste kosten, ik help je waar jij dat nodig hebt.